آینه جادو

تاملات یک دانشجوی مدیریت رسانه

آینه جادو

تاملات یک دانشجوی مدیریت رسانه

مشخصات بلاگ
آینه جادو

پرده‌ی سینما قاب آینه‌ی ضمیر خود ماست و بنابراین، از این پس رفته رفته جلوه‌های خودآگاهی ما در این آینه ظاهر خواهد شد و به محاکمات آن تحول فرهنگی که در باطن قوم ما رخ داده است خواهد پرداخت. آنچه را که باید اعتراف کرد این است که سایه‌ی منورالفکری قرن نوزدهم بر اذهان بسیاری از روشنفکران و هنرمندان ما حجابی ظلمانی است که اجازه نداده تا آنها بتوانند با «مردم» در سیر تکاملی انقلاب اسلامی همراهی کنند. آنها بدون درکی عمیق از تاریخ و ضرورت‌های آن سعی کرده‌اند که از قبول تقدیر تاریخی انقلاب استنکاف ورزند و لذا، چونان کبکی که سر در برف برده است، خود را نسبت به انقلاب اسلامی و آثار تاریخی و جهانی آن به غفلت زده‌اند و البته انتظاری هم نباید داشت که تحول فرهنگی آرمانی ما به توسط کسانی که اعتقادی به اصل آن ندارند بنیان نهاده شود؛ دوران ظهور هنرمندان نسل انقلاب از این پس فراخواهد رسید و هنر انقلاب برای انجام وظیفه‌ی تاریخی خویش آماده خواهد شد.

این یک صفحه مستقل آزمایشی است که به زودی تکمیل یا حذف خواهد شد.

برای حذف یا ویرایش این صفحه، از طریق مرکز مدیریت وبلاگ خود کافی است در منوی سمت راست به بخش انتشار رفته و بخش صفحات مستقل را انتخاب کنید.

صفحات مستقل جدا از مطالب سایت هستند که همیشه در منوی بالای سایت نمایش داده می‌شوند. این صفحات معمولا برای اطلاعات کلی در مورد سایت مثل «درباره ما»، «تماس با ما»، «فهرست» یا «نظرات شما» مفید هستند.

ارسال نظر به صورت پیش‌فرض برای صفحات مستقل غیر فعال است، اما می‌توانید آن را فعال کنید.

ضمنا برای ایجاد لینک مستقیم (به یک صفحه داخلی یا خارج سایت) در منوی بالای سایت، از منوساز استفاده کنید. مثل لینک «سرآغاز» که به مطلب اول شما لینک شده است.